.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبير ستاد انتخابات مازندران اعلام كرد؛
تکذیب انصراف دو داوطلب خبرگان در مازندران
دبیر ستاد انتخابات مازندران انصراف دو کاندیدای مجلس خبرگان در استان را رد کرد و گفت: هفت نفر برای کسب چهار کرسی در حال رقابت هستند.
به گزارش شمال نیوز، مهرداد ابراهیمی در گفتگو با مهر برخی شایعات درباره انصراف دو کاندیدای دیگر پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان را رد کرد و اظهار داشت: فقط حجت‌الاسلام اله وردی مقدسی فرد هفته گذشته انصراف داده است و شمار داوطلبان این دوره به هفت نفر رسیده است.

  

وی با اشاره به برخی مظاهر و تخلفات تبلیغاتی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: برخی بنرها و پوسترهای نصب‌شده خارج از میزان تعیین‌شده که طی نامه‌ای به برخی نامزدها تذکر داده‌شده است.

  

ابراهیمی بابیان اینکه اندازه بنر باید ۷۰ در ۱۰۰ سانتی‌متر باشد درعین‌حال تصریح کرد: از فردا تمامی بنرهایی که اندازه آن بیش از این میزان باشد و اگر روی تأسیسات دولتی شامل کیوسک ها و تیرهای برق نصب‌شده باشد، جمع‌آوری ی شود.

  

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران درباره آخرین تأیید صلاحیت داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز تغییری در شمار داوطلبان اتفاق نیفتاده است و احتمال اینکه صلاحیت یک داوطلب تأیید شود وجود دارد اما هنوز به‌صورت رسمی به ستاد انتخابات استان اعلام‌نشده است.

  

۱۶۹ داوطلب برای کسب ۱۲ کرسی مجلس در مازندران رقابت می‌کنند

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.